logo itpoint.cz

Další články k tématu: RICHARD BAAR

Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník

logo Daktela s.r.o.
19.11.20-ČT Řada středně velkých e-shopů nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky. Často tak dochází k tomu, že ...

Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky

logo Daktela s.r.o.
12.11.20-ČT Komunikační software Daktela dokáže jako první ve firmě zachytit příchozí komunikaci, analyzovat ...

Daktela vstupuje na filipínský trh

logo Daktela s.r.o.
06.11.20-PÁ Tento ostrovní stát v jihovýchodní Asii v současné době představuje nejvyhledávanější světovou destinaci pro poskytování outsourcovaných IT služeb ...

Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem

logo Daktela s.r.o.
22.10.20-ČT Mezi nové klienty komunikačního řešení Daktela, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž ...

Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams

logo Daktela s.r.o.
20.10.20-ÚT Daktela integruje oblíbený nástroj týmové spolupráce Microsoft Teams do svého multikanálového rozhraní - v současné době ...
<< První< PředchozíPoslední stránka